dagens:

Idag red jag markarbete för Maria. Det blev som så att efter att jag ridit en liten stund bad Maria om att få sitta upp och känna igenom henne. Jag tillät henne mer än gärna haha. Så Maria red och böjde och grejade och donande och Connie tjurade som en riktig märr. Tillslut gav hon efter i alla fall och guuuud vad vacker hon var att se på! Sedan fick jag sitta upp igen och jag säger bara en sak: WOW! Känslan var helt underbar. Hon var mjuk och fin och jag kunde verkligen komma till ridning istället för att sitta och stida med henne. Från och med nu ska Maria rida Connie i början av våra lektionspass. Det känns som att det kommer bli bra!

Det känns verkligen synd att mamma inte hade kameran med sig och kunde fota, för guuud vad snygga bilder det hade blivit!

Sedan var det lastträning igen. Det gick sådär, ungefär som igår. Men det är bara vana som krävs så vi måste bara fortsätta kämpa! 

Jag vill bara avsluta med att säga ett krya på dig till Emma! 

//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0