dagens ridning:

När jag kom hem från tävlingen var jag supertrött haha. Men jag och mamma tog tag i mig och jag släpade mig ut i mjukisar och ridskor till min lilla tjej. Jag använde halsförlängaren idag och jag tror faktiskt jag ska fortsätta med den när jag rider ut. Den hjälper till lite. Jag måste bara säga att jag bara har den spänd några centimeter så den gör absolut inget med våld. 

Det blev i alla fall en skrittur som innehöll klättring, kliva över höööga stockar, och försöka jobba i rätt form med bakbensaktivitet. Hon måste få igång den där nedrans bakkärran, ponnyn min. Jag tror faktiskt att vi är på god väg nu i alla fall. Imorgon blir det ridbanan igen och då ska jag prova rida med sporrar, för hon behöver verkligen visa mer respekt för skänkeln. Det ska bli intressant att se hur det går. 


(Jag behöver nya bilder!)

//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0