gårdagen:

Igår red jag markarbete för Maria. Det gick bra och det känns som att jag har lite mer ordning i huvudet på hur jag ska rida nu. Men det kommer bli ett par tuffa veckor med en motsträvig ponny innan hon ger sig. Det är bara att försöka göra mig mentalt redo och hålla ut helt enkelt. Men motivationen är ju inte precis på topp när varje ridpass är en maktkamp. 
Det blev tyvärr inga bilder för mamma låg säkert och sov när jag red haha.

Mamma, pappa och jag spenderade två timmar med att rensa ur ogräs ur ridbanan. Det var verkligen ett jättekul arbete haha. Men, men, resultatet blev jättefint och äntligen ser ridbanan ut som en ridbana igen. Det är alltid mycket roligare att rida när man kommer ut till en välordnad ridbana! 


bara för att fylla ut inlägget lite.

//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0