gårdagens träning.

Förlåt för att jag inte uppdaterat, men jag har varit sjuk så det har liksom inte funnits nåt att uppdatera om haha. 



Igår red jag för Maria. Vi började med att hon satt upp och red igenom Connie, och sedan var det min tur. Vi jobbade med att öka och minska volter, korta och länga traven och så. Det gick riktigt bra, Connie var så fin. I galoppen jobbade vi med att ha henne ställd även på fyrkantsspåret. Det kunde ha gått bättre, jag måste hitta knappen för det där. Dessutom måste jag hålla mer på ytter och driva ihop henne mer. Det känns som att jag gör det tillräckligt men när jag ser bilderna inser jag att jag måste jobba liite mer i galoppen. Men allting går över lag mycket bättre nu än för några veckor sedan. Så när det går dåligt nu går det ändå bättre än vad det gjorde förut haha. 


fler bilder kommer snart.

//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0