Hej på er!

Jag vill bara säga att jag ber om ursäkt för min dåligt uppdatering. Sedan jag kom hem från Brasilien har jag varit följd av lite sjukdomar och lite lätt depression. Det har varit jättejobbigt för mig att acceptera att jag faktiskt är i Sverige och att jag måste återgå till vardagen som är här. 

Dessutom har Connie haft lite små skador, och det går trögt i ridningen just nu. Allt detta har bidragit till en mindre lust till att uppdatera bloggen. Men nu ska jag boka in Maria och ta tag i problemen. Connie ska ju snart ut på annons och jag vill ju självfallet visa upp en trevlig, genomriden ponny. 

Just wanted to let you know. Och jag tycker det är superkul att det har börjat lösa sig för Emma och Isse. Fortsätt kriga nu tjejen!


redan använd bild osv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0