hej på er!

Jag tänkte bara titta in och säga hej. Jag kom hem från Brasilien för en vecka sedan men har ännu inte riktigt lyckats landa i Sverige. Mitt huvud är kvar i underbara Brasilien. 

Connie har fått gå lungt de här dagarna. Jag vill inte starta henne hårt, utan har kört på uteritter med mycket skritt och lite trav och galopp. Den här veckan ska hon dock få gå lite normala ridpass igen. 

Jag ska också starta min egen träning, så jag kommer lägga upp schema på det här på bloggen. Vi ryttare fokuserar så mycket på att träna vår häst att vi glömmer bort att träna oss själva också. 

Jag är dessutom ganska lat så jag måste verkligen pusha mig själv... Tagga Belli!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0