I love you.

Jag har just varit ute och kollat till pollarna. Jag har ju varit på västkusten sedan i fredags så mormor och morfar har fått hålla koll på djuren. När jag visslade på hästarna kom de springandes, även fast de var lååångt borta i hagen. Det är sånt som värmer mitt hjärta kan jag säga. Connie och jag busade lite innan jag gick in igen. Hon är så gullig den där tjejen. 

Den här videon filmade jag för nån vecka sedan. Det var typ första gången hon kom travandes till mig, dessutom gnäggade hon men det hördes inte på filmen. 



Ni kan ju ignorera mitt babblande, jag babblar alltid med hästarna haha.

Jag vet inte om jag har skrivit det, men jag ger alltid Connie godis när hon kommer i hagen. Detta är på grund av att hon förut var svår att fånga. Hon får även alltid godis när jag släpper henne i hagen igen så att det sista minnet hon ska ha är positivt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0