ridpass, täcke och SvRF.

Idag jobbade jag Connie lite lätt precis som jag sa igår. Hon var mjukare idag från början så det gick bättre. Jag jobbade med att ställa henne utåt, rakt fram och innåt och med halter och igångsättningar. Det gick bra. Hon var inte lika jobbig med huvudet idag så det var skönt. 

Jag kan ju säga att jag möttes av en väldigt härlig julklapp när jag skulle ta in Connie. Hon hade nämligen rivit sönder sitt täcke. Nu måste jag lägga till ett regntäcke på köplistan, alltid lika kul.. 

Kan ju även tillägga att jag är otroligt irriterad över SvRF's nya bestämmelser, men jag tror dock att de kommer bli tvugna att ändra på dem. Inte bara för oss ryttare, men även för dem som tillverkar all utrustning. Vi kan ju hålla tummarna för det i alla fall. 



//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0