täcken.

Jag köpte ett begagnat vintertäcke för ett tag sedan och nu har jag fått hem det. Det är ett jättefint shiretäcke i nyskick som jag köpte för halva priset, och självklart var det för litet. Så om någon vill köpa ett vintertäcke, 300g fyllning storlek 115, kan ni ju höra av er haha.

Just nu har jag inget utetäcke som hon kan ha eftersom hon rivit sönder sitt regntäcke och det andra får hon massa skav av så det är bara att slänga. Jag måste alltså köpa en helt ny täckesgarderob till ponnyn. För vilka pengar då liksom? Jag hade tänk ta mina julklappspengar till att köpa en sadel, men nu får de väl gå till täcken istället. Alltid lika roligt!

//Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0