dagens:

Precis som Emma skrev så provade hon Connie idag. Det gick bra, Connie verkade trivas så jag kommer nog våga låta Emma rida henne i tre veckor. Jag vet ju att hon har ett sunt sätt att hålla sig till hästar så.. Dock har jag lite problem med att lita på andra när det gäller att ta hand om min lilla pärla haha. 

Jag ska alltså på läger i Brasilien i tre veckor. Åker på fredag, 1:a juni. Jag kan säga att jag har en hel del ångest för att lämna Connie. Men det kommer bli fett. Hoppas jag.

När jag sedan kommer tillbaka till Sverige ska Connie snart ut på annons. Min lilla tjej ska alltså säljas.. Jag klarar inte ens av att tänka på det.

Min vackra tjej ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0