dagens hästgöra.

Ridningen idag gick helt okej. Dock är jag faktiskt lite orolig för hon är väldigt stel i högra sidan så jag får prata med min tränare om det på söndag. Kanske behöver hon kollas upp av en kiropraktor. Anyways, vi jobbade väldigt mycket i galopp idag så hon var ganska svettig efter ridpasset. I stället för att skritta av henne varv efter varv i paddocken slängde jag av henne sadeln, la på svettäcke och så tog vi en promenad. Det var mysigt.

Jag var ute i stallet i tre timmar så jag hann med en hel del annat också. Massa pyssel och mys. Här kommer lite bilder.
Connie slappnade av ordentligt när jag pysslade med henne.


avskrittning. Hon har på sig nya tränset också. Jag tycker det passar henne ganska bra, dock hoppas jag verkligen att det formar till sig lite mer!

/Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0