freejump system.

Emma och jag pratade lite om stigbyglar idag. Både hon och jag rider med gamla godingen.
Alltså denna:
Jag tycker att den är ganska ful faktiskt, därför har jag börjat kolla efter andra alternativ. De jag hittade är dessa:
freejump soft up stigbyglar. Yttersidan är vikbar så om man trillar av kommer den vika sig så att man inte fastnar. Den ska ha lite svikt i sig så att den inte är helt stum. Dessutom fäster man den på ett sätt som gör att om man tappar den ligger den stilla och är enkel att få tag på istället för att fladdra runt. En perfekt hoppstigbygel helt enkelt. Den finns dessutom i många olika färgkombinationer så det är enkelt att macha med sin utrustning. Dock vill jag ha den i svart/svart. Det som är negativt är priset. Den kostar 1 950 kronor.

Till dessa stigbyglar har man tagit fram speciella stigläder, för att få så mycket effekt som möjligt.
1 190 kronor.


Även fast det är mycket pengar är jag ganska säker på att jag ska köpa detta. Förhoppningsvis är de värda pengarna.

/ Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0