Isabelles presentation.

Jag heter alltså Isabelle Gustafsson och är född i januari 1996. Jag bor utanför Örebro i en liten by (?) som heter Svennevad. Jag bor på en liten gård med mamma, pappa, två syskon, 3 hundar, 1 katt och två ponnyer. Ponnyerna presenteras här.

Jag går i 8:an på högstadiet och mina planer just nu är att försöka klara mig igenom 9:an med bra betyg och komma in på Lilleruds hästgymnasie. Efter gymnasiet vill jag utbilda mig till ridlärare och så småning om starta ett eget företag med in/tillridning, försäljning/förmedling och avel av hästar.

Mina mål på kort sikt är att utvecklas som ryttare (såklart), att rida till Connie till en superfin ponny, tävla lite hoppning och sedan sälja henne för att gå över till stor häst.

/ Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0