så många svettäcken, så lite tid.

Någonting som jag är helt beroende av är svettäcken. Jag älskar verkligen att kolla på svettäcken i affärer, på nätet osv. Hittills har jag tre stycken som jag har samlat på mig inom loppet av ett halvt år.

detta var det första:
svettäcke från hööks. Detta använder jag hemma.

det andra:
amigo jersey cooler (detta har jag inte använt än utan ska vara fintäcke)

det nyaste:
svettäcke från hööks. Detta är jättebra att ha som framskrittningstäcke eftersom den inte har några gjordar utan bara fästs där fram. Väldigt enkel att bara slänga på hästen lite snabbt också, tyvärr är den ju helt utesluten när man ska åka transport.

/Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0