dagens:

Idag red jag på ridbanan (som vanligt). Hon var otroligt pigg. Hon brukar vara lite smått seg av sig, men idag gick hon på som aldrig förr. Det gick faktiskt ganska bra från början. Hon var lite mjukare än vanligt och jag kunde böja och ställa henne ganska bra. Jag jobbade mycket i skritten och traven med övergångar, åttvolter och tempoväxlingar. Problemet blev att nu när hon var så pigg sprang hon bara på och blev lätt tung i handen och jobbade inte jättebra med baken. Det gick dock lite upp och ner. Ibland hade hon jättefin bakbensverksamhet och hon lyssnade på förhållningar för att sedan slå om och bara springa. 

Jag ska dra ner liiite på kraftfodret och se om det gör någon skillnad.
Förlåt för att ni får massa inlägg utan bilder, men jag har total bildbrist just nu. 

//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0