grå/brun

före:


(söt fläta haha)

efter:


Dock är jag inte riktigt klar för jag ska ta halva ansiktet också. Det får bli till helgen.

Det är så enkelt att klippa Connie. Vi tar på henne en körhuva över öronen så att hon inte ska höra så mycket och då står hon bara och sover. Hon skulle nog inte bry sig utan körhuvan heller, det är mer för säkerhetsskull.
Detta är första gången jag klipper själv så resultatet är inte perfekt, men jag tycker ändå att jag får godkänt. Nu när håret är borta på magen ser hon inte heller så tjock ut och det är ju ganska skönt. Klippmaskinen vi köpte funkade riktigt bra. Den var enkel att förstå sig på och ganska lätt i handen. Effektiv var den också så jag är nöjd med det köpet. Nu ska vi bara köpa hem varma täcken så att vi är redo när vintern kommer (fasa!). 

I januari/februari ska jag klippa bort allt. Jag taggar redan!

//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0