1 meters spärren.

Nu när jag har börjat hoppa lite mer har jag viljat testa hur högt Connie och jag kan hoppa. Upp till 90 cm går det jättebra, jag tänker inte ens på höjden. Men när jag sedan höjer till 100 cm då är det kört. Jag blir jätteosäker och Connie känner av det så hon springer på sidan av hindret. Jag säger inte till henne då för jag vågar själv inte hoppa det. Istället får jag sänka ner hindret igen.

Det känns verkligen mesigt att inte våga hoppa, men hela tiden när jag rider mot hindret tänker jag "tänk om vi kraschar, tänk om jag trillar av" osv.). Jag är nog också rädd för att ifall det skulle gå fel så skulle vi båda tappa självförtroendet och behöva börja om. 

På något sätt måste jag försöka lösa detta, men jag vet inte hur. 


//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0