jag glömde ju skriva hur det gick att rida igår.

Jag red barbacka igen, det känns som att det går bäst då. Hon var väldigt tjafsig i början, men sedan blev hon riktigt fin. Känslan när jag galoperade henne i vänster varv (hennes svåra varv) och hon helt plötsligt släppte till, höjde ryggen och jobbade. Herregud, vad skönt det kändes! Det blev mycket galopp igår faktiskt. Vi låg bara och rullade i båda varven. Det var riktigt roligt, känslan blir så annorlunda när man inte har någon sadel. Dessutom var det så lerigt på ridbanan att smutsen stänkte upp i ansiktet haha. Det är sånna dagar som verkligen får mig att inse varför jag håller på med hästar.

någon som behöver klippas eller? 

lite skitig haha. 

//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0