29 januari.

Nu tänkte jag damma av bloggen lite genom att skriva ett inlägg. 

Jag red min flicka både igår och idag.

Igår skrittade jag 5 km med mamma som sällskap. Det var även första gången hon hade boots på sig och hon var lite fundersam i början haha. Hon lyfte riktigt fint på benen. Vi klarade oss utan att halka och jag har börjat lita mer på broddarna nu. Förövrigt var hon hysteriskt pigg, hon skulle absolut inte skritta utan småtravade de första 2 kilometrarna, sedan lugnade hon ner sig och började tugga på bettet och jobba lite. 

Idag började vi med samma runda men hittade ett gärde där jag kunde rida igenom henne lite. Där stannade vi en liten stund och jag jobbade på en volt med att försöka lossa henne lite i sidorna. Dock jobbade jag inte så länge utan jag slutade när hon gjorde rätt och sedan fick hon ledigt. Vi travade lite också och det var hon riktigt glad över!

Nästa helg ska jag klippa henne helt, så det taggar jag till!

//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0