det blir nog en häst i alla fall.

Som ni kanske vet har jag varit helt inriktad på att köpa en d-ponny nu till våren. Dock pratade mamma och jag om det igår, och hon fick mig att inse att jag bara har två knappa år kvar på ponny nu. Jag är helt plötsligt 16 år och det gör en otroligt stor skillnad. Att köpa d-ponny skulle bara göra allt mycket stressigare. Därför är det bättre att jag tar det lugnt med Connie. Utbildar henne mer, tävlar och tränar och säljer henne mot sommaren, samtidigt som jag letar häst. Jag ska låta Connie få den tid hon behöver och lära mig själv så mycket som möjligt under den tiden. Det känns rätt att göra så. Att bara ta det lugnt och inte behöva stressa. 


min vackra flicka.

//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0