förtydligande.

Update om "ibland så undrar man ju": Det verkar som att min åsikt got lost in translation. Det var endast beskrivingen av produkten som jag reagerade på. Precis som Emma nämner är boots ett bra hjälpmedel när de andra alternativen inte är optimala. Min åsikt är alltså att boots inte ska vara till för att "skydda hästens hovar", för det ska inte behövas, utan det är ett hjälpmedel precis som vanliga skor är. Alla hästar kan gå barfota från början, det är (oftast) när man skor hästen som problemen börjar. Vi säger att vi skyddar hästens hovar när vi skor dem, när det egentligen är tvärt om. Mer om det kan ni läsa här. Jag vet inte jättemycket om boots, men från vad jag har läst är dem att föredra framför skor. 

Det jag menade var alltså att hästens hovar inte behöver skyddas, men  jag har absolut inte emot användningen av boots.

//Isabelle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0